lördag 21 juni 2008

Summa sumarum.

Yo, long time no see!
Mkt har hänt sen den 10 juni och mitt senaste inlägg.. Ska försöka återge i korta drag var som händer och sker i mitt liv om någon mot förmodan läser den här bloggen och intresseras av dess ordbajseri.
Ja, Torsdag 12 juni
bjöd vår söta klasspappa Lars hem oss på kalas. Ta med er det ni vill käka så fixar jag grillkol och öl. Vilken lärare skulle sagt så om jag får fråga? Bra soft!
Lite dålig närvaro, några som anser sig vara lite för mer än oss andra bangade. Men jag påstår att det är deras förlust.
Det röktes vattenpipa och åts ballerinakex till kaffet. Perth spekulerade i om man skulle ta och grilla en utav Lalles guldfiskar men det slogs ur hågen när vi upptäkte Big-as-studsmattan.
Ho! Det va vi och knotten som tampades.
Hoppade ifrån dom.
Fantastic 4, eliten av eliten tackade för sig och styrde burp-mobilen mot nya bus. Vi ( Pofia, Perth, Pelli och Pandy) hamnade hemma hos oss och värmde upp med lite singstar, ikväll va det planer-ondskefulla planer på bus som skulle genomföras. Tyvärr efter några omgångar av singstar och tillverkning av gäng jackor va klockan på tok för mkt och skolavslutning nalkades med stormsteg.
Andy slaggade på soffan och vi vaggades till sömns av festande danskar (so giv mi denmak tillbage..).
Fredag den 13e!
Hederlig skolavslutning med klass 3 från lustigkullaskolan i kosta som underhöll. Blåsorkester.
Sommar buffe med massa gött och stipendie utdelning.
Bäst av allt va Jag, Petra, Ellen och Amanda i våra Kosta Blowjobbers jackor. Som tagna ur Grease. Pink ladys fast bra mkt coolare!
På em/kvällen va det Växjö och pizza i parken som gällde. Petra som drog på W.T.A.I ersattes en stund av Johanna. Vi hade festivalbandaren på max och festade som dom äkta flum-punkare vi är i själen. Pga borttappad plånbok kom vi inte in på någon hipp klubb men vi hängde med Punkbandet Löske på espressobar istälet. Det va najs.


Flytt tillbaka till bergslagen. Det regnar. Jag lever i en kartong med massa kartonger.

Jag kom in på Lunds konst och design skola! Fuckatastic!

Midsommar med Johans mor, nya kille och deras kompisar. Dom blev onyktra det va underhållande. Jag körde fam. Börjessons stora fina volvo hem, Johan låg i skuffen.

Snart är det Fred och kärlek i Borlänge med start Tisdag. Bob Hansson och midnattspoesi.

Puss

Inga kommentarer: