tisdag 10 juni 2008

He climbed balconies for her...

..är en utav världens finaste film-repliker men nu va det inte det jag skulle skriva om just nu.
Tänkte återge en vardagshändelse ur två blonda tösers liv i småland.

Fröknarna Åkerstedt och Magnusson har äntligen tagit tag i projektarbetesrapportskrivandet och kommit en bit på väg. De känner sig duktiga och väl värdiga av belöning. Ut på balkongen för en ljuvligt avslappnande och helande smoke. Ett avbrott från hetts och stress, nu finnes bara vi, ringlande rök och evigheten.
Mitt i yran kom jag på världens bästa ord: Fuckatastic
Utvecklades till fuckadelick, fuckness, awesomeness och så vidare.
Steven Lynch citerades:
If i would be a superhero
I would be awesome-man
I travel around the world fighting crime
According to my awesome plan

That's som fuckadelick lyrics..

Sen slängdes fimp ut på gräsemattan den torra. Not good!!
Jag lubbade ner och stampade frenetiskt på varenda fimp jag kunde se för att inte orsaka en skogsbrand. Uppfann en ny dans skulle man kunna säga.
Sen upp igen då, verkade jobbigt att gå runt huset och den omtalade repstegen har ej blivit införskaffad. Jag antog utmaningen att klättra upp för den herpesprickiga balkongen.
Graciös, Nej
Smärta, Ja
Heffaklumpen släng dig i väggen, sambetra hejjade på försökte dra mig upp i foten och fnissade nästan omkull sig.
Efter mkt kämpande och klängande hämtade Petra resolut en stol som jag fick klättra lite på oxå.
Då gick det bättre, kom upp och kunde fortsätta med projektarbetasrapportskrivandet (läs blogg och MSN..)

"Then you farted"

Inga kommentarer: